Macaroni Marketing

Iedere maand een workshop Macaroni Marketing!
Minimum aantal deelnemers is 1, maximum is 6.
Schrijf je hier in.

Het programma
Ochtend
(inloop vanaf 9.00 uur)
09.30 – 12.00 uur – individueel en samen interactief aan de slag met het beantwoorden van de volgende vragen:

  • wat doe ik, voor wie en waarom
  • wat zoekt mijn ideale werk/opdrachtgever
  • hoe en waar kan ik mij het beste positioneren

Middag
Wil je meteen profiteren van de inspiratie en energie dan kun je de hele middag blijven en aan de slag gaan -bijvoorbeeld met je website, LinkedIn en/of social media. Wil je nog sparren, iets vragen of feedback krijgen dan blijf ik daarvoor beschikbaar.

Wat levert het je op?
In ieder geval een frisse blik op je eigen aanbod en dienstverlening. Plus inzichten, inspiratie en energie om aan de slag te gaan. Een mooie toevoeging van andere leuke professionals aan je netwerk.

Data in 2022
15 juli
19 augustus
9 september
7 oktober
18 november
16 december

Locatie en kosten
De locatie is de Werkwinkel, Dolderseweg 79a in Den Dolder. Prima bereikbaar: 1 minuut lopen vanaf station Den Dolder, gratis fietsenstalling en parkeerplek voor de deur (gratis, wel met parkeerschijf).

De kosten zijn € 150,- per persoon voor de workshop. Dat is inclusief btw, werkblad, koffie/thee/koekje en lunch. Plus een werkplek voor de middag als je niet kan wachten met plannen maken en uitwerken.
Leden van de Werkvereniging krijgen € 25,- korting met hun code.
Ben je nog geen lid van de Werkvereniging? Dan kun je bij inschrijving kiezen voor de optie voor een jaarlidmaatschap ter waarde van € 30,-, zonder extra kosten. Ben je ook nog eens supervertegenwoordigd in je belangen als modern werkende!

Wil je eerst nog meer weten? Hier lees je mijn korte bio.
En je mag altijd mailen of bellen naar 06-147 67 539.

Heb je er zin in? Schrijf je hier in.

Nog even: wat is ook al weer Macaroni Marketing?
Wat je doet is de macaroni, de verpakking maakt dat je aansluit op de behoefte van de koper. Ben je een snelle gezinsmaaltijd, een intiem dinertje voor twee, koolhydraten voor hardlopers of knutselmateriaal voor kinderen? De macaroni (dus jij en je dienstverlening) blijft hetzelfde maar de verpakking/presentatie sluit aan bij de vraag of behoefte van de koper.

Als zzp’er, freelancer en professional ben je op zoek naar de organisaties en mensen die jou willen inhuren. Of dat nu per project, als interim of in loondienst is, het gaat erom dat vraag en aanbod goed bij elkaar passen.
Daarom is het belangrijk om je diensten als aanbieder zo te verpakken en te verwoorden dat de potentiële werk-gevers snappen waarom jij de beste oplossing bent voor het probleem dat ze hebben. Je moet je dus op de juiste manier in de markt zetten. Dat is macaroni marketing, niet meer en niet minder.

drie kleuren macaroni, geel, oranje en groen